Birbenbirbebek Daha 26 haftalığız bugün başladı sanki 40. Haftadayım karnım patlayacak gibi sanki karnımda 10 kg taş bağlı efsane ağır geliyor her yeri cok sert çok rahatsız ediyor sürekli elimi gezdirme isteği duyuyorum . Neden oldu acaba ? 🥺 Basına gelen var mı?
guneykeremsmom Birbenbirbebek bende aynı 26 haftalığım aynı durumdayım 2. Gebeliğim ilkinde bu 35 te yaşamaya başlamıştım bu durumu bunda baya erken oldu son haftaları düşünemiyorum bazen Allah’m keşke karnımı 15 dakika cıkarsam rahat otursam sonra geri taksam diyorum öyle bendede durum 🥹
Girlmama Birbenbirbebek sen bir de 37. haftayı gör gece yatarken vücudumu çevirip karnımı elimle çeviriyorum ve canım çok acıyor
Birbenbirbebek guneykeremsmom ya gerçekten bende resmen öyle diyorum elimle tutup kaldırasım var o kadar yani benim de 2. Gebelik ve bende ilkinde asla böyle şeyler yaşamadım 🥹
Smile0 Haftadayız zaman zaman benimde oluyor çok sertleşiyor karnım çatlayacak gibi oluyorum en son doktor kontrolünde bir sıkıntımız yoktu çok şükür. Sizin kontrol ne zaman umarım herşey yolundadır.
Birbenbirbebek Smile0 yaa böyle sanki karnım ağzımın içine girecek mide filan da değil yani 🥹 umarım yoktur canım teşekkür ederim
Birbenbirbebek Girlmama yaa ilkinde asla böyle şeyler olmadı şimdiden böyleyse zaten ben 35/36 da filan ne yaparım diyorum 🥹 Allah yardım etsin
Selim_Alparslan Phyloo bende aynıyım kuzum 11 haftaligim ama doguracak gibiyim sanki. İftardan sonra iyice şiştim gogus altim batıyor kemiklerim batıyor 😞
Phyloo Selim_Alparslan en kötüsü de hiç bir şeyin fayda etmemesı soda yürüyüş tahin mide ilacı faydasız
Evrim-96 Selim_Alparslan ben de aynı durumdayım 11+4 ama zaten kilom var böyle sanki karnım çıktı önceden yine içine çekerdim şimdi o da olmuyor öyle eşim bile karnın belirgin dedi bana mı öyle geliyor diye düşünüyordum ama bazen bi şiş duruyor şaşırıyorum 😮💨😅
Selim_Alparslan Phyloo sorma canım bende mide fıtığı da şuan midem ağzımda resmen cok fena durumdayım Rabbım yardımcımız olsun
Phyloo Selim_Alparslan ilkte bu kadar şişkinlik olmadı benim bişey yesem de olmuyor yemeden de oruç tutcaktım midem çıkacak gibi oluyo dıye tutamadım saat dörde kadar kıvranıyorum inşallah geçer
Deleted33000 Birbenbirbebek ay bende öyleyim ya daha 22+2 haftalığım ama 5. Gebelik 3. Çocuk olunca heralde şimdiden çok agirlastim oturup kalkarken zorlanıyorum akşam olunca hem yatağa koşuyorum diğer çocuklarda böyle ağır değildim diye hatırlıyorum ama bu benim anamı ağlatıyor
Birbenbirbebek Deleted33000 ya sanki karnımdan nefes alamıyorum benim 2. Gebelik ama sanki gerçekten 36. Haftada gibiyim
Selim_Alparslan Birbenbirbebek canım bende ilkte böyle bir şey yaşamadım ama ikincisinde cok kötüyüm dogurcam Allahim
Deleted33000 Birbenbirbebek dimi ya neden bu kadar agirlastik ki bidahaki kontrolde doktoruma da soracağım