Limonlukek21 Kızlar 40 hafta olacak ve hala tık yok ne nişan var ne sancı bebek baş aşağı normal bekliyorum ama gelmiyor çok stres oldum bir an önce kavuşmak istiyorum sırt ağrısından kurtulmak istiyorum ne yapabilirim
Womanmom15 Limonlukek21 rabbim yardımcın olsun canım bende 37+4 deyim ama baski sancı ağrı hareketsizlik herşey var bir önce dogurmak istiyorum ama korkuyorum da vajinal muayene oldun mu
deletedmom43191 Limonlukek21 kelin ilacı olsa kendi başına sürer 40+2 yim tık yok ama neyseki cuma günü ben suni ile getirtcem bebegimi 😅😅
Ozgekiz Limonlukek21 yengem 41+5te doğurdu. Doğurayim artık diye gitti, rahim ağzını yumuşatan fitil vermişler sanırım, iki saatte doğurdu maşallah 😊
Eliffyamann deletedmom43191 hint yagi kullansanız ya, ben 36yim başlıyım kullanmaya dedim sancidan uyuyamadım, sabaha sancim gecti ama mafetti beni, burda okumuştum dogum sancısı için faydalı diye
Limonlukek21 deletedmom43191 açılma olmadan sancı veriliyor mu normal doğurma ihtimali var mı bana cuma gel yatışını yapalım dedi
deletedmom43191 Eliffyamann onu şimdi nerden bulayım canım cuma günü mübarek günde gelsin bebeğim ona göre hazirliklarimi hallediyorum bende ev temizliği vs. Anca yetişir
deletedmom43191 Limonlukek21 ikinci dogumumda hiç sancim yoktu suni sancı ile 2 3 saat ağrı çekerek doğum yaptım kesi ve dikiş olmadan
Eliffyamann Limonlukek21 ben iki gün denedim kasilmadan uyuyamadim çok sanci yapti bende sonra hemen kestim haftam erken diye ama 38 falan olsam hemen icerdim
Womanmom15 Limonlukek21 hurma yiyebilirsin benim açılmam vardi 3 cm bana bol bol dinlen dedi ebe iki kere vajinal muayene oldum muayeneden sonra kanama oluyomus kanamam oldu ama sancım sık değil bekliyoruz
Eliffyamann deletedmom43191 valla aktarda var canim doğal suni sanci senin yerinde olsam cumayi beklemeden icerdim🙏🏻🙏🏻