Osqe91 15 gün çokmuş aslında ,12 gün
Osqe91 benim ovulasyon sonucuyla caylama görüldü,siz 12 yünden sonra kanda net görürsünüz,geçen ay tüp bebek tedavısındeydım transfer sonrası 9gün kanda çıktı deger 15 di,ama kimyasal a döndü subat 1 regli oldum,Bu ay kendım degerlendırdım ,olmazsa adet olursam tup bebek baslıcaz yenıden