Ozy 5 gün önce normal doğum yapmış biri olarak hemen açıklık getiriyim konuya 🙈 38+5 teydim eşim sabah işe gitti 6 bucuk gibi ben zaten o hafta hem diş ağrısı hem grip cekiyorum 😔 eşim gittikten sonra hep uyurdum o günleri arıcagımı bilirdim 😊 ama uyumak ne mümkün ya kasılmalar başladı bebeğim karnımda toplanıyodu ağrım oluyordu haliyle. Eşime bişey demedim bu ağrılarım saat saat sürüyordu saat 3 den sonra dakika tutmaya başladım 5 dk bir sancı geliyordu 30 sn sürüyordu geciyordu aksama kadar 20 kere tuvalete gittim. Suyum geliyomus öegersem aksama kadar sancımı evde cektim gittiğimde 5 cm acıklıkğım vardı 3 saat icinde dogumumu gerceklestrdim 🙈