Kbr777 Bende de tuttu ama hesaplama yöntemine göre yaptım Ocak şubat doğumluysanız yaşınıza +1 sonrası ise +2 yıl ekliyorsunuz diye hatırlıyorum
yagmur_17 gkceakt1 benim kız çıkmıstı kizim oluyor ben tutan gruptanım ama alakasi oldugunu dusunmuyorum canım rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin
Ertkn Sebastianbaci https://welcomebaby.com.tr/blogs/anne-ve-bebek/cin-takvimine-gore-bebek-cinsiyeti-hesaplama?srsltid=AfmBOorZR_B8cvrUXtxfRMTgcRIn72b8XszDAsMqwr5rHLsN5td6hwzV
Ertkn Sebastianbaci Attığım linke tıklayın aşağıya inin gün ay yıl ve gebe kalma tarihini yazın hepsini hesaplıyor