gkceakt1 Çini bilmem ama ben Rus takvimine göre yaptım, tuttu. Kızım olması için benim doğum günümün geçmesi gerekiyordu, sırf bunun için 7 8 au bekledim kendi doğum günümdem sonra hamile kaldım, kızım olsun diye, şuan 35 haftaluk kızıma hamileyim. Çevremdekilere de baktım kızı olacakmış kızı oldu, erkek olacakmış erkek oldu.