nzli9092 canim rota asisi yan etkisiz bi aşi asi o yizden agir gelmez merak etme. Aşilarin asil amaci hastalgii hafif atlattirmak. Yani bagisiklik kazandirmak. Aşi olunca o hastalik gelmez diye kesin bi durum yok. Hastalik yine bulasabilir ama hafif atlatilir aşi sayesinde. Benim yegenim de rota virusu (aşisi yoktu) oldu 3 4 gun kadar hastanede kaldik yanidna ben kaldim hatta kucuk kardesi oldugu icin yengem birakamadi onu. 3 yasindaki cocugun ne yasadigini kendi gözlerimle gorup tecrube edindim maalesef. Belki aşisi olsaydi hastanede bile yatmicakti bilemeyiz. Tabi aşı olsa da bulasabilir ama asıl amac hafif atlattirmak. Hastanelik etmemek yani oyle diyim. Ben ilk dozu ikinci ayda vurdurdum. Ben devlet asilarini vurdurdugum gun degil bi kac gun sonra yaptirmistim isterseniz o sekilde de yapabilirsiniz karar sizin ☺️