nzli9092 3.ayında yaptırdık hiibir yan etkisi yaşamadık ben de çok korkuyordum ztn ağızdan alıyor kusmamasına dikkat edin bir süre bizim doktorumuz ağzının yanından yavaş yavaş versinler demişti direkt ağzının ortasına boşaltınca püskürtebiliyorlar çünkü. Sadece bizde bir tık ( çok az) uyku oldu yani yarım saat uyuyan kızım 1-1,5 saat uyudu ekstra o kadar
Bebeğiniz zaten 2 ay 19 günlükmüş bekleyin 3 aylık olunca yaptırın içiniz rahat edecekse çok bir şey kalmamış