bereninannesi__ 22 haftalık hamileyim oruç tuttum bugün. Gün içinde hiç hareket hissetmedim. Korktum hatta. Yemek yedikten yarım saat sonra içeride oynamaya başladı. Sizce tutmaya devam etmeli miyim sizde de böyle oluyor muydu 🥹
Ebru_ebru bereninannesi__ Ben tutmuyorum doktorum tavsiye etmedi susuzluk ve yemek yemediğiniz için hareketsiz kalmıştır yemekten sonra o yüzden hareketlenmiştir. Allah kabul etsin 🙏
Bino1 bereninannesi__ hamilelikte oruç tutulacak diye bir ayet vs yok.. Susuz kalır bişey olsa Allah korosun sağlıkla doğsun borcunuzu tutarsınız size verilen can günah o kadar saat aç kalamaz bebiş
Zeynep9120 bereninannesi__ doktorunuza söyledinz mi tutun dedimi ? buradakilerin tavsiyesi daha cokmu önemli sizin icin doktorunuza sorun o der gerekeni ?
TugceOrak Bino1 yok senin yanlışın var kuzum, oruçlu tutunca 5 kat daha fazla sevap. Ondan tutmamız gerekiyor 😊♥️
Girlmama AnayimBenAna_ sen nerden bileceksin bebek besin bulur kendine aç kalmaz… bacım gökten taş da düşse kafalarına tutacaklar bebeklere çok üzülüyorum
bereninannesi__ Zeynep9120 evet dene dayanabilirsen tutabilirsin dedi. Benden yana sorun olmadı bana bebeğin hareketinin durması korkuttu
minikbebegim06 bereninannesi__ yani bebek aç susuz kalmış ondan hareketsizlesmis tutmaya devam etmeli miyim diyorsunuz sizce etmeli misiniz ?
minikbebegim06 TugceOrak karnimdaki çocuk dile gelip tutalım demiş olsa ben dinlemem milletteki iyi cesaret bacım ne kadar sabır desekte 🤷♀️
Liimon bereninannesi__ hamilesiniz. Öğlene kadar bile aç kalmamak gerekiyor. Hele susuzluk. Neden bebeğinizi aç bıraktınız tepki vermiş baksanıza. Az az sık sık yemelisiniz tüm doktorlar böyle söylüyor. Sahur yapmak da hiç sağlıklı değil bence hamileyken
bereninannesi__ Liimon doktorum sakınca görmedi deneyebilirsin dedi denemek istedim bende ama devam etmeyeceğim
Ecemom_ TugceOrak oruç muhabbetleri sayesinde nasıl sabırlı biri olduğumu anladım. Kendimi alnımdan öpüyorum
TugceOrak Ecemom_ ben sabırlı değilim işte 😀 Artık alay ediyorum, ciddi ciddi laf anlatmaya çalıştığımda cinnet geçiriyorum, en azından dalgaya vurayım ya 😀😀