Hulya4646 Bsssse dün bende erken gebelik testi yaptım sabah aynı böyle gözle görülür silik ama kamerada çıkammıştı tkrar farklı bir marka aldım onda silik çıktı normal gebelik testi yaptım ondada silik çıkmıştı olabilir 2 gün sonra tekrarlayın inşallah
Bsssse Hulya4646 ilk idrarla tekrarladım sonuç yine aynıydı bakalım ½ gün sonra tekrar test yapacağım
minaa_2356 Sahra1221 bizim burdaki eczanede sadece vula markası var normalde her zaman aldığım test hiç yanıltmadı ama bu sefer niye böyle oldu anlamadım
minaa_2356 Sahra1221 gebelik şüphem vardı mide bulantısı kusma mide bulantısı kokulardan tiksinip affedersiniz kusuyordum test yaptım çıktı kan verdim yoktu ya yeni yeni oluşuyor ya da mide rahatsızlığım var anlamış değilim
minaa_2356 Sahra1221 düşündükçe olmuyo insan strese girince olmuyo bence akışına bırakmak lazım allah isteyen ve hak eden herkese hayırlı bir evlat nasip etsin
Sahra1221 minaa_2356 tabi haklısınız. İki kaybım var o yüzden sağlıklı olacaksa olsun, hayırlısı diyorum attık 🙏
minaa_2356 Sahra1221 benimde iki kaybım var umarım bu sefer saglikli bir gebelik geçirip sağlıkla kucağımiza alırız ❤🩹🙏🏻
Bsssse Ask45 akıntı ile birlikte kahverengiydi ama kaset testlerim pozitif erken gebelik negatif çıktı canım