Esesta Kanın az düşük çıkmış diğerinde de sıkıntı yok korkma hepimizden çıkan sonuçlar hemen hemen aynı oluyor
Talentedmom Kumsal28 çok fark yok arada çok az değerler oynamış doktorlar normal karşılıyor ama sen yine de sor
Ebrar58 Benim tahlil sonuçlarıma da bakar mısınız ![ https://mutluresim.com/images/2025/03/02/1OgeGS.png]