Bende 25+1 günlüğüm. 22+1 iken 490 gramdı. 31.haftaya kadar bebek her hafta 100 gr alması gerekiyormuş biri öyle yazmış. Henüz o vakitten sonra gitmedim. Şuan 790-800 gr arası olması gerekiyor o zaman. Ben 14. Haftadan beri hareketlerini hissediyorum ve haftalar ilerledikçe hareket oranı ciddi şekilde arttı neredeyse durmuyor. İlk gebeliğimde böyleydi. Hatta ilk gebeliğimden daha fazla bir hareketlilik, titreme gibi dönüşler, tekmeler sürekli sürekli gecede böyle uykudan uyanıyorum bazen korkuyorum bişi mi var diye… Aşırı hareketli olan var mı bebeği??