bebegimibekliyorum__ Bibebek_2kedi merhaba bizde 25 haftalık olduk pazartesi randevumuz var bakalım kaç gr olduk 💖 bence sizinki gayet iyi
mrvksen Bibebek_2kedi tam 25 mi haftanız benimde 25+5 842gr geçen hafta gittiğimdede 751 di bir haftada bu kadar fark ediyormu acaba
Mion Bibebek_2kedi Merhaba bende 25+6yım. Kilosu bence gayet normal gelmiş. 25+4te şeker yüklemesi yaptırdım. Bebisin kilosu da 830 gramdı🥰
Bibebek_2kedi bebegimibekliyorum__ Doktorumuzda ideal şuan gayet normal dedi şeker yüklemesi yada açlık tokluk testi yaptınız mı siz acaba bizde bu hafta istediler de nasıl oluyor acaba 💕
Bibebek_2kedi mrvksen 24+5 günlüğüz ama ultrasyonda 25 haftalık gözüküyor Maşallah bebişinize 1 haftada iyi almış ama artık büyüme evresindeler birden alıyorlar 🥰
Happyka Bibebek_2kedi yok canım bana yasak bu 3 sezaryan olacak . Birde geçen sene Mart ayında doğum yapmıştım 🤣
bebegimibekliyorum__ Bibebek_2kedi en son 22. Haftada gitmiştim bi şey demedi pazartesi gittiğimde ister mi bilmiyorum ama yaptırmam herhalde
Bibebek_2kedi Mion Şeker yüklemesi nasıl oluyor acaba doktorumuz açlık tokluk testi yapıcaz dedi açken bide tokken sadece kan veriyoruz dimi şekerli su içiyorsun yazanlar olmuşta başka postlarda merak ettim 🥰
sadbut Kızlarr bu haftalarda hafif karında sertleşme yâda ayağa kalkınca garip bi bebek yere düşecekmiş gibi bi his yasayan vae mı acaba tam anlayamıyorum ne oldugınu garip bi his anlatamıyorumda bebek mi toplanıyor bi garip bi duygu korktum birazda
mrvksen sadbut sen kaç haftalıksın ? Benimde karında sertleşme oluyor bazen doktora gittiğimde muayene etti normal dedi enfeksiyon yapabilir dedi gebeliğin başından beri tekrarlayan idrar yolu enfeksiyonum varda azalıyor artıyor ama o sertleşme oluyor kasık ağrısıda son 1 aydır arttı sertleşme oluncada ovalıyorum karnını yada hareket ediyorum dağılıyor biraz
sadbut mrvksen 24+4 doktorum bi bakalım allah allah falan dedi ama ultrasondan sonra bi problem yok dedi sormadım bende bi daha aklıma takıldı ya
sadbut mrvksen bendede enfeksiyon vardı ilaç kullandım gecmişti mantar var galiba avmde calısıyorum idrar kültürü ve idrar tahlili normal cıktı mantar yapr mi acaba
Ewy 25+0 oldu bugün. Bu hafta kontrole gideceğim 3 hafta önce suyu fazlaydı. Hareketleri nasıl bebişlerin. Sanki yeterince hareket etmiyor gibi çok az kafama takıyorum
MaviNur25 Ewy 21+ 3 günlgm banada dün suyumun fazla oldugu söylendi ne gibi tedbirler aldınız acaba normal akışa göre devam mı ettiniz
mrvksen sadbut bende öyle hergün takacak bişey buluyorum stresten uzak durmamız gerek zor biraz ama inşallah sağlıkla alırız kucağımıza