seydabal_60 27+5 öyle çok bi göbeğim yok daha 3 aylık falan zannediyorlar genelde ama ben bu durumdan memnunum açıkçası çatlağım falan oluşmadı henüz. Kot pantolonlarım hariç çoğu kıyafetim oluyor o konuda da sorun yaşamadım. Göbeğim çok olmadığı için rahat hareket ediyorum problem yaşamıyorum. Bebiş biraz aşağıda o çok baskı yapıyor o da olmasa göbek yüzünden ağrı sızı hiç yaşamam diye düşünüyorum