Busra2110 Kayra48 Girlmama Ay ben de 37 haftalığım 2-3 gündür aşırı derece batma ve dünden beri bel ağrım çok böyle sızı gibi belime vajinama batıyo bir de afedersinz ishal olmuşum karın sancısını ayırt etmek zor oluyor
Girlmama Busra2110 ağlıyorum bazen ben ağrıdan neden böyle oldum hiç anlamıyorum her şey çok normaldi
Kayra48 Busra2110 yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek ağrılarım baya çoğaldı 😞 ishal geçen hafta oldkm beni maf etti sürekli muz yedim öyle geçti
Busra2110 Girlmama o kadar da değil ama bi doktora görünün isterseniz belki başka bişeydir ağrılarınızı tetikleyen
Baby_B Kayra48 doktor cok kastigimi söyledi cati muayenesinde 4cm acikligim vardi hemen alalim riske atmayalim normal dogum seni zorlar dedi O sekilde oldu canim❤️
Baby_B irem-16 3020 gram dogdu,2.gecemiz suan Sadece sag omzum agriyor anestezi etkisiymis galiba😅 Sütüm geldi cok sukue