irem-16 benim 32. Haftada suyum eksilmişti o yüzden bebeğin kilo alımı durmuştu. Suyu stabil tutmaya çalıştık doğuma kdar serumlar, havuç sularıyla falan 37. Haftaya geldik şükür. 37’de suyum geldi bebek doğdu ve 2 kiloydu. Kuvözde kaldı ama solunum sıkıntısından dolayı tutuyoruz dedi doktor. 1 hafta sonra da çıktı çok şükür şimdi 3,5 yaşında ☺️
Ama normal gelişimi olan 37 haftalık bebek kuvözde kalmaz muhtemelen