Mervevebebegi15 doktoe 7 sinde netleyecek hep kesine göre ayarlıycaz sen rahat ol kontrol esnasında ben söyleyeceğim tarzında konuşuyor. Ama bana sakin insan lazım dpktorumdan çok memnunum. Anladım diyor hep sorulara sonra da ben öyle bir durumda söylerim sen korkma vs vs diyor pamuk gibi çıkıyorum kontrolden. Sonrakimgidişe kadar bir daha negatife bağlıyorum. Ebem de anneme, çok korkuyor dikişime bir şey olacak diye o kadar kolay değil kızı kucaklamasın sadece falan demiş. Ş