Mervevebebegi15 benimde bebeğim 36 haftalık doğdu suan 20 günlük olduk bile 🥰 önceki aylarda kontrole gittiğimizde doktor kilosunu düsük bulnustu haftasından geride idi riske atmak istemedi ciğer geliştirici yaptı son kontrole gittiğmizde doktor hemen doğuma alacağım seni dedi daha bavulum esyalarım bile hazır değildi 1 saat içinde doğuma girdim küvez ihtimali vardı bebişin o ihtimal de olmadı sükür kücük bebekler daha cabuk büyürlermiş öyle diyorlar bana canınızı sıkmayın Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🙏🏻