Birbebisannesi ilki yumurtlama mıydı bakalım 😂 1 sene önce gebeliğim oldu ama 6+1 de kalbi ve gelişimi durdu. Kürtaj oldum. O zamanki gibi gebelik hissim belirtim yok şuan o yüzden umudum kırık. O zamanlar pco yoktu. Bebek düşünmeye başlayınca tekrar gittiğimde öğrendim. İnsan stres oluyor. Testlerin bu şekilde olmasına da pco sebep oluyor diye düşünüyorum