Anonimb amin hiç stres yapmayın bende ileri derecede pso luydum hep 4. Gebeliğim şuan
Üstelik doktor hamilelik için tedavi gerekebilir dediği halde gebeliklerim hiç de geç olmadı
Ovulasyon testi bile kullanmadım sadece son gebeliğimde onuda gebelik için değil başka bir nedenden ötürü kullandım