Bat 4😁 her ay psikolojik belirti yaşıyorum. Şuan da kasık ağrım var ama şöyle bir şey var kızlar regl belirtisi ve hamilelik belirtisi genelde aynı şeyler oluyor. Kendinizi çok kasmayın eğer gerçekten şüpheniz varsa bat sürenizin geçmesini bekleyin. 8 aydır bekleye bekleye psikolojik olarak çok yorulan biriyim. Nacizane kendi fikrim tabi ki 🥰 her şey gönlümüzce olsun inşallah.. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Kucağımız boş kalmasın inşallah ❤️