Elfidanur deletedmom43191 aslında evet bellı olmuyor ama göbeğim ve bel çevremde çok şişkinlik var bırde hasta olamadım tabı
Esraern03 Elfidanur tsh hamilelik için 2 nin altına ınmelı doktor trıot hapı yazmıstı bana 1 ay sonra hamıle kaldım 1,25 olmustu şuan 36 haftalık hamıleyım
Elfidanur Esraern03 maşallah valla bana ilaç vermedı herseyın normal dedı üç doktorumda en ıyısıdır yanı folık asıt başla dedı
Meridaily Esraern03 kaç mg kullandınız acaba ya ben 1 aydır 25 mg kullanıyorum hergün 1 tane, 4.24 ten 3.47 ye düşmüş 1 ayda😢
rrr-arra Elfidanur genelde fsh değeri lh değerinin iki katı olması gerekiyor diye biliyorum ama emin de değilim bi bakın isterseniz
8143 Elfidanur lh fshdan biraz yüksek çıkmş instgramda bir gebnn günlğünde açıklamsını ebru abla yapmştı isterseniz bi göz gezdirin yani pcos olablr