Esraern03 Elfidanur tsh hamilelik için 2 nin altına ınmelı doktor trıot hapı yazmıstı bana 1 ay sonra hamıle kaldım 1,25 olmustu şuan 36 haftalık hamıleyım
rrr-arra Elfidanur genelde fsh değeri lh değerinin iki katı olması gerekiyor diye biliyorum ama emin de değilim bi bakın isterseniz
Elfidanur deletedmom43191 üç hafta arayla ilin en iyi doktoruna da gıttım adam free çocuk yap adet söktürücü vermeyecem folık asıt al dedı sonra bır hafta gectı begendıgım dıger hocaya da gıttım o da bısey yok normal dedı kan sonuçlarıma bakarak dün gıttım en son o da normal
Elfidanur Yumurtlama döneminde mıyım acaba devam etmeli miyim yoksa regl olmayı mı bekleyeyım hıc bılemedım
Elfidanur Progestron a bakarak hangı dönemde olduğumu anlamaya çalışıyorum anlayamadım yada burdan anlaşılır mı
Elfidanur deletedmom43191 bana ovulasyon testi nasıl yapılır ne zaman başlasam doğru olur anlatabılırmısınız 🥹yormak ıstemem sızıde ama
Elfidanur bnnryksl yanı kilo vermem gerekır değil mi 170 boy 86 kılo evlendıkten sonra aldım vericem ama gebelık olur düşük riski falan olur korkuyorum bısey yapamıyorum kı
deletedmom43191 Elfidanur gebelik testi gibi yapılıyor işte idrar damlatiliyor her gün yaparsan iyi olur aslında
Elfidanur deletedmom43191 teşekkür ederim bnla ılgılı bıraz detaylı bılgı araştırayım bakalım haber verırım burdan güzel ınsallah