Öncelikle içiniz rahat olsun ben de 11 haftalık hamileyim ve antibiyotik kullanıyorum emin olun kullanmasanız daha büyük zarar verirsiniz şiddetli enfeksiyon yaşıyorum kullanmak zorundayım. Doktorum da bana kullanmazsam düşük ya da erken doğuma sebebiyet verebileceğimi söyledi. eskiden hiç ilaç kullanamıyormuş insanlar hamileyken, araştırmalar sınırlı olduğu için şimdi çok şükür çalışmalar yapılıyor güvenle kullanabileceğimiz ilaçlarla erişiyoruz böyle düşünmeye çalışalım hep beraber 💐