Canım antibiyotiğin bebeğin sağlıksız doğmasına sebep olduğunu kim söyledi sana . Enfeksiyon gebelikte çok ciddi bir sorun. Bebegınız kaybedebilirsin. Enfeksiyondan düşük yapan çok gördüm çok okudum burda.
Bende 30+4üm serklaj oldum 22. Haftamda . O günden beridir günde iki tane kullanıyorum,mecburuz diğer türlüsü daha kötü. Bebişne bir zararı da olmaz . Kullan doktorun dediğini yap lütfen.