Tek başına getirmezzz. Sakıp sabanci da çok zengindi ama oğlu yürüme engelliydi o kadar araba yaptım birine bile oğlum binemedi diyordu ağlayarak. Yani sağlık yoksa malesef paranın önemi yok.Ama eğer yanında sağlıkta varsa o zaman tabiki getirir her imkana kolayca erişebilirsin