Aycankolay Cansu08 güzel fikir evet erim ismide güzel hayırlısı olsun güzel isim siz bulmuşsunuz bile 😌😌
Seymakayaoglu bende erkek olursa ben koycam dedim tamm dedi esim ve allahin izni ile erkek bebegimiz olacak adida muhammed eymen olcak insallah
Bebegimcanimm Oğlumuz olucakbugun karar verdik ismine insallah Emir İlkay koycaz. Kız olsaydı Ezgi kycktık ☺️