Aycankolay kesinlikle ya. Sözde kızımız olursa o koyacaktı ismini hatta koyacağı ismi ben beğenmiyordum kızıyordu bana. Erkek olacağını öğrenince nerdeyse üzüldü adını ben koyacağım diye 😂 ben Peki ddim ikimiz koyalım ismini ama benimkileri beğenmiyor beyefendi 🙈😂