Mel-da3 Kızlar birden kanamalarım başladı. 7+6 haftaşık hamileyim. Deminde wcde parça gördüm. İdrarımı yaparken de kanlı yapıyorum. Düşük mü yapıyorum
sutlukahve_ Mel-da3 olabilir ama belki yapmıyor da olabilirsin ihmal etmeden hemen doktora gitmekte fayda var
TugceOrak Mel-da3 en kısa sürede acile gitseniz iyi olur, Burdan biz bilemeyiz düşük olup olmadığını ihmal etmeyin hemen gidin önlem alınacak bir durum varsa müdahale ederler
mira_0102 Mel-da3 yapıyor olabilir sin ,acile git bence ,benimde kanamayla başladı,sonra parçalar düştü
Mel-da3 sutlukahve_ TugceOrak Katya1 mira_0102 Acile gittim bişe yapmadılar sabah özele doktoruma gidecem
TugceOrak Mel-da3 sen yine de iç progestanı. Düşük önleyici olduğu için onu vermişler zaten. Sabah aksatma ama muhakkak git kendi doktoruna. Umarım düşük değildir canım
Katya1 Mel-da3 aynısını bende yaşadım acil hiçbirşey yapmadı, eve gönderdi. Yoğun bi ağrı ve bulantı titreme vardı inşallah düşmemistir
TugceOrak Mel-da3 yani ne desem yanlış olabilir çünkü ben doktor değilim bilmiyorum canım. Nasıl bir kanama ? Parça da gördüm diyorsun ?
Mel-da3 Katya1 Nisannurr TugceOrak bnde suan hem üşüyorum hem hafiften sancılanıyorum. Bilmiyorum akıntılarım hep vardı zaten ama kanamam ilk defa oluyor. Adetmişim gibi kanlı idrar yapıyorum. Dua edin bana kızlar lütfen🙁☹️
Katya1 Mel-da3 duam snnle canım inş bebegin seninledir 🥹🙏 Özeldeki acillerde ebeler olur genelde yaa. Belirtiler onu gösteriyo ama stres yapmamaya çalış
TugceOrak Mel-da3 özel bir hastane yok mu canım ? Orda muhakkak vardır diye düşünüyorum ? Ya da özele gittiysen eğer devlet hastanesi yok mu başka gidebileceğin ?
Mel-da3 TugceOrak hatyda yasıyorum. Tek devlet hastnesi var malesef her yer yıkılmış burda. Özeldeki de bana 2 saat mesafede şimdi gidecegim. Hala kanlı idrarım var ama sancılarım yok baska bir belirtim yok. Gidiyorum ama çok korkuyorum☹️
babyylve_ Mel-da3 kanlı idrar enfeksiyondur yanma sancı ağrı varsa kan idrara karışmış ama gelen parçayı bilemem
Mel-da3 020525 sutlukahve_ Nesli17 babyylve_ Nisannurr Kızlar şimdi hastanedeyim birazdan girecem ne olur dua edin bana