Basakcim ilk hamileliğimde 9 ay kullandım 9 ay kustum çünkü keşke kullanmasak ama bazen mecbur kalıyoruz bir sıkıntı da olmadı çok şükür doktorum kullanabilirsin demişti. Bu hamileliğimde bulantılarım daha hafif kusmalarım daha az o yüzden içmemeye çalışıyorum şuanlık ama artarsa içerim yine diğer türlüsü eziyet çünkü