Kızlar 23 haftalık hamileyim. 6.haftadan beri felaket bulantım vardı. Prilam içmeye başladım doktorumun tavsiyesi ile ara ara bırakmaya çalıştım 1,2 gün içmedim. Ama içmediğim günler sabah uyandığımda çok kötü oluyorum mecburen sabah yine içiyorum. Bunu yaşamamak için her gece içer oldum. Benim gibi bu sorunu yaşayan var mı? Erken haftalarda midem o kadar bulandı ki şuan ki bulantılarım psikolojik mi onu bile ayırt edemiyorum bulantısız normal günlerimi hatırlayamaz hale geldim 😔