Nida13 arslansedaa alırsın canım ama doktor yazınca indirimli oluyo kendin alinca 5 6 lira oynuyor arada
Serays arslansedaa kaç haftalıksınız doktor bana 12 de önermişti ama ben ilk hamileliğimde 30 dan sonra kullandım
Gulhan2692 arslansedaa anladım canım o zaman rennie yada gaviscon kullanabilirsin oda kesiyor doktoruna söylersen yazar😊 benim şurup süt vs fayda etmiyor
Haticeebasyoll arslansedaa bende 30 haftalik oldum 2 gündür mide yanmasi cekiyorum hiçbirşey yiyip içesim yok valla😓
SmeyyEbruAydn Hamile kaldığımı öğrendiğimden beri her yediğim dokunuyo midem de yanma ağrı çekiyorum daha 12 haftalığım 😞😞
arslansedaa SmeyyEbruAydn senin daha kötüymüş allah yardimcimiz olsun ben yine 30 haftaligi getirdim insallah seninde geçer
SmeyyEbruAydn arslansedaa Allah razı olsun inşallah sağ salim kucaklarımıza alırız bebişlerimizi 😊❤️ bu günlerde geçer