Oykulum-61 ısrarla oruç tutmak istemiyorum sadece bayılmamın sebebi açlık olabilir de olmayabilir de benim gibi bu durumu yaşayan var mı fikir almak için açmıştım postu ,oruçta tutmuyorum kimsenin dini görüşünü de tutmadığımda bana karşı ne düşündüklerini de umursamıyorum karnımdaki çocuğumun ve yabımdaki çocuğumun sağlığını düşünecek kadar olgun bir yaştayım çok şükür içimi rahatlatmak istemiştim