Baby_B Kaza yapmak çok zor oluyor herkes tutarken tutmak daha kolay oluyor sürü birliği mantığı ile o yüzden çok kararsız kaldım önceki hamileliğimden de var borcum daha hâlâ tutucam,tabiki bebeğimin sağlığını da düşündüğüm için tutmuyorum şu anda ama içim rahat değil sadece böyle olan var mı nasıl bi yol izledi onu öğrenmek bir nebze de olsa içimi rahatlatmak istemiştim