AnayimBenAna_ sizin fikriniz ile orucu tutmak ya da bırakmak niyetinde değilim,sadece bilgi edinmek içimi rahatlatmak için açmıştım bu postu ,bir hamile ile konuştuğunuzu bazen unutuyorsunuz ne kalpler kırılıyor bilmiyorsunuz neyse bir şey demiyorum siz kimseye söylemeden tutun orucunuzu 👍🏻