Bizim ne dememizi bekliyorsun peki hiçbir doktor onermemis, magnezyum eksikliğin var, açken bayilmissin. Tut bence bebeğin iyice besinsiz vitaminsiz kalsın senin de sağlığın yerlerde olsun 2.5 yaşında cocugunla da ilgileneme çoluk çocuk perişan bir biçimde ama sen orucunu tut.