AliBinnur Krasivyy ayy gerçgekten mi geçen özele gitmiştim eşim askerde yeşil kart görünmüyor diyip muayne ücretinden fazla aldı ondan önceki 3 kontrolümde normal muayne ücreti almışlardı nasıl oldu bilemedim
babyUras_ Sibelemre analık hali diye form dolduruyosun bide kimlik fotokobinle her gittiginde yapıypsun bunu ama bikere verince olmuyo benimde yok sigortam her gittigimde yapıyorum