Sibelemre sekretere sigortamız yok analık halinden yararlanıyorum diyorsunuz oda öyle giriş yapıyor ve kagit veriyor orda analık hali işaretli kağıda isim soy isim imza atıyorsun ve doktorun odasına gidince yanındaki sekretere veriyorsun canım bu kadar hic sorun çıkmıyor 9 ay hamilelik sonra 3 ayda bebeğine bakıyorlar toplam 12 ay yararlanabiliyirsun sonra bitiyor analık hali