ozgmom bence hareketle değil de yatmakla alakalı bende 34.hafta içindeyim ve ayaklarım çorap giyince falan iz yapıyor şiş yani belli, 3.gebelik ve gün içinde asla dinlenemiyorum sürekli ayaktayım hareket halindeyim yatıp ayaklarını havaya kaldırmak azaltıyor ödemi gerçi od aırt üstü yatmadığımız için zor oluyor ama kan akışından dolayı şişlik azalıyor