Merhaba, daha 1 hafta önce tam 25 haftalıkken aynısını doktor bana da söyledi. Şuan 26 hafta oldum. Bebek aşağıdaymış. Benimde arada kasılmalarım oluyordu. Doktor nstye bağladı allahtan sancı çıkmadı. İdrara çok sık çıkıyorum ve baskı hissi bende de oluyor. Magnezyum ve progestan fitil verildi. Sürekli dinleniyorum. Ayakta çok kalma bana da yasak. İnşallah sağlıkla zamanında kucağımıza alırız yavrularımızı.