danla2711 Kızlar yarın 28 haftalık oluyoruz bebek baş geliş bugün öğrendik ve pilatese başlamak istiyorum ne zaman başlamalıyım şimdi başlasam bir sorun olur mu sizler kaçıncı haftada başladınız?
Yogurtlupilav danla2711 ilk hamileliğimde yapıyordum. Görüştüğüm stüdyolar 16. Haftadan sonra kabul etmiyorlardı.
yilanbasmedusa danla2711 dr sakınca görmediyse en baştan itibaren pilates yapılabilir. Ben 37’ye kadar pilates konusunda tembellik yapınca online derslere katıldım sorumluluk öyle alabildim. Nesligül Uzunöz hocaya bakabilirsiniz insta’dan -@fonksiyoneldogum-
Prensess33 danla2711 Kontrole gittin mi canım postunu gördüm de bugün muydu bebeisini görmeye gittin😁
edacnr96 3.aydan sonra başlanır diyorlar doktora sormak en doğrusu bana 20.haftadan sonra başlayabilirsin demişti ama ben de 26da başladım umarım faydası olur doğuma
danla2711 yilanbasmedusa teşekkür ederim ama ben aslında kendim yapmak istiyorum 😂🥰 doktorumda spor için sorduğumda bir sorun olmaz demişti yine de evde yapan diğer arkadaşlarada sormak istedim herhangi bir erken doğum riski oluşturdu mu diye 🥰
bthn_slm danla2711 erken doğum riski oluşturacağını sanmıyorum, ben ilk gebeliğimde 6. Ayda başladım ve 41 +1 de normal doğum yaptım
bulutsm Doktorum pilates geçmişin yoksa hiç yapma dedi biraz da geç kalmışınız başlamaya doktorunuza da sorun bence
danla2711 bulutsm sormuştum doktorumda öncesinde spor yapıyorsan yapabilirsin demişti ben aktif bir şekilde spor yapan biri değildim ama başından beri çalışıyorum izne çıkacağım için evdeyken çokta aktif olamayacağım tamamen ağırlaşmadan ve kilo almadan spor yapmak istiyorum
danla2711 Prensess33 evet canım bugündü gittim🥰 önceki kontrolde boynuna kordon dolandığı için makat gelişliydi ama bu kontrolde çok şükür doğum pozisyonunu almış🥰
Prensess33 danla2711 Yaa çok sevindim canım ☺️ sağlıkla kucağına alırsın inşallah benimde 10 Mart’ta kontrolümüz bebisimi merak ediyorum bende 🥰 haftamız günümüz aynı seninle gelişimi nasıl benimde erkek bebek
danla2711 Prensess33 normalde bende olan bir problemden dolayı oğlumda gelişim geriliği olma ihtimali vardı ama çok şükür böyle bir problem olmadı ve sat ile uyumlu bir şekilde gidiyoruz🥰♥️
AybenYB danla2711 ben düşük riski geçirdiğim için doktorum son haftalarda birazcık başlayalım demişti, onun dışında yürüyüş yapabilirsin az olmak şartıyla demişti. Bence bunu doktoruna sormak şart ya durumunu falan en iyi o bilir 🥹
danla2711 AybenYB başta sorduğumda önceden yapıyorsan yapabilirsin demişti ya yürüyüş yapıyorum riskli bir gebe değilim🥰 pilates zaten evde yapacağım 🥰
danla2711 bthn_slm ayy çok iyii peki bebek kaçıncı haftada doğum pozisyonu almıştıı benimki 27.haftada aldı pozisyon🫠