Mor-kelebek Normalde o hastanede hiç muayene olmamıştım ilk defa gittim onu da pişman oldum. Sürekli gittiğim hastne ve doktor var olmadı ya ona devam edicem ya aynı hastanede doktor değişimi yapıcam yada özele başka çaresi yok.
Benden 1.5 ay önde olan arkadaşım var o başından beri özele gidiyor. Dün cinsiyetini öğrenmiş doktor o kadar komik, kafa dengi diyor ki ben devlettekilere şaşırıyorum gerçekten