Ben 5.haftada gitmiştim ama sadece kese görmüştük. 2 hafta sonraya cagırmıstı ama o 2 hafta geçmek bilmedi çok endişelendim orda mı tutundu mu naptı iyi mi boş gebelik mi vs vs. Yedinci haftada gittiğimde de baktı baktı bi süre göremedi sonra saklanmış haylaz kenardaymış çok şükür gördük minnacıktı o zaman🥰. Kalp atışını da o zaman duyduk ilk. Yani bence çok erken gitmeyin göstermiyorlar sonra insan stres oluyor. Ama yine de herkesin kendi tercihi tabi ki 🫶🏻