Gulsumhayal Evet gerçekten bülent bey cok iyi bir doktor bütün öykümüzü dinledi tek tek inceledi herseyi çok ilgili alakalı bir doktor benim kalpde sorun oldugu için daha detaylı bakdı.Benden 5 tüp kan istedi ama endokrinede gönderdi onlarda 3 tüp aldı 8 tüp esimden sadece bi tüp aldılar hayırlı sonuclar olsun bazıları bı hafta içinde cıkıcakmıs zaten ben internettten barkodla takip ediyorum troidlerim yüksek hatta haşimota troidi bile var görünüyor bakdıgımda 😔