hakkah24 evet tercih meselesi ben de fikrimi söyledim çikolatası yiyip isim olan yeri çöpe atılıyor ben bunu kast ettim oğlumun adını çöpe atmam iki bebeğim de isimli yaptırmadım 40 Mevlüt de isimli mini yasin kitabı yaptırdım tesbih vardı küçük çanta içinde size de fikir olsun diye söyledim hani burda fikir sormussunuz ona istinaden cevap verdim 🤲🏻