Test yaptım negatif. Bir yanım olsaydı çıkardı diyor bir yanım daha hiçbir şey bitmiş değil diyor. Geçen hafta cumartesi kahverengi akintim oldu. Yerlesme diye umutlandım. Ama olsaydı şimdiye çıkardı diye düşünüyorum. Daha da test yapmayı düşünmüyorum. Gecikme durumuna göre yaparsam yaparım