39+5 haftalık hamileyim. 2. Hamileliğim.İlki sezaryendi bu sefer ssvd istedim. Bu gün muayenem vardı ve bebek 4200 olmuş gayet sağlıklı suyu iyi.Doktorum kiloda yanılma payı olabileceğini yine de bebeğin iri olduğunu söyledi.suyu da bol olduğu için kafası aşağı basmıyor doğum başlamıyor dedi.Daha fazla büyümesi ssvd için de sezaryen için de zor olur, en son perşembeye kadar beklerim, doğmazsa sezaryene alırım dedi.Sabah 1 kaşık akşam en geç 6 da 1 kaşık hint yağı iç son kozumuzu oynayalım dedi.Akşam hint yağını içtim yatmadan activating laboor yaptım ve saat 3te uykumdan şiddetli bel ve karın ağrısıyla uyandım.Düzenli sancılarım var ve midem bulanıyor.Şu an plates topundayım ve sancıları ıkınarak karşılıyorum.Tavsiyeleriniz varsa, sancıları karşılamak için olur, açılmayı hızlandırmak için olur, bebeğin kanala girmesi için olur bekliyorum.