yarenatlas Bende 27. haftamdayım kendim için henüz hiç bir şey almadım ama başlamak istiyorum yavaştan. Ben hem emzirme sütyeni hem de emzirme atleti alacağım. Pierre Cardin’ in emzirme atletlerinden alacağım iki adet yeterli olur diye düşünüyorum sizde bir bakın isterseniz. Sütyen için e bebektekilerin çok önerildiğini okudum oradan bakacağım