MhysaTheGreat ebebekten kapsız olanlardan aldım, kızım sürekli memede çıtçıtı açınca meme açıkta kalıyor çok rahat emiyor. Ben memnun kaldım ben biraz kilo aldığım için 95 almıştım orda üstüme tuttum olacak gibi geldi oldu da, kalıp olarak sırtı biraz dar, düşünürseniz 2 beden büyük almanızı öneririm.