MhysaTheGreat e bebekden bi tane kapli aldim. Ama kapli cok zor kancasini acil asagi cekilmiyo bu sefer bebegin emmesini engelliyo göğüs tamamen acik kalmadigi icin. E bebeğin bi modeli daha var onu da hic begenmedim iki göğüs yeri cok acik yani gogus arasi var ya orasi. Resmen göğüs iclarima kadar geliyo. O yuzden onlari kullanmiyorum. Civilde kujju mu ne var ondan aldim çok rahatlar kapsiz oldugu icin rahatlikla asagi cekildiginde gogus tamamen acilmis oluyo. Bedene sira gelince ben uygunlardan aldim bi tane eve gidince denedim L beden oldu bana. Olmsayadi kicugunu ya da buyugunu alcaktim. Oldugu icin L bedende farkli renklerde aldim. İstersen sende uygunlardan alil bedenini anlamis olursun kucukse buyugunu buyukse kucugunu alirsin. Ama bunjn dogum kilosunu vermesi odemleri atmasi var onlari hesaba katarak almani oneririm. Zaten onlarin arkalari kancali 3 4 tane kanca oluyo. dogumdan sonra kilo verdiginde en dipteki kancaya takarsin.zaten ayarlarsin onu canim. ☺️☺️